خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/04 - 14:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
یزدی‌خواه خبر داد:

اجرای نمادین برنامه ملی آموزش و پرورش در حوزه سواد حرکتی در شهرری با حضور دو وزیر

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، از اجرای نمادین برنامه ملی آموزش و پرورش در حوزه سواد حرکتی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در شهرری با حضور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست آموزش و پرورش خبرداد.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات برگزاری برنامه نمادین آغاز سواد حرکتی ویژه دانش ‌آموزان مقطع ابتدایی در شهرستان ری، گفت: ما امروز(سه‌ شنبه 4 آبان ماه) در ورزشگاه فاطمه زهرا(س) واقع در ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونانش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونانش و مسئولان محلی به اجرای برنامه نمادین آغاز سواد حرکتی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پرداختیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این برنامه ملی آموزش و پرورش در حوزه سواد حرکتی بود که قریب 7 میلیون نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی را شامل می‌شود که در راستای تعمیم تحرک برای زدودن فقر حرکتی دانش‌آموزان برگزار شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون قریب 30 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی از تناسب قد و وزن برخوردار نیستند و توده شکمی دارند و بیش از حد چاق هستند که این امر باعث بروز بیماری‌های قلبی و عروقی در بزرگسالی آنها می‌شود.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این برنامه با کمک معلمان ورزش مدارس و اولیاء دانش آموزان برگزار شد تا به تحرک جسمی دانش آموزان بیفزاید و آنها را از نظر شادابی، تمرکز، اعتماد به نفس و دقت به درجه بالاتری از مهارت برساند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329795
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار