خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/16 - 11:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو فراکسیون ورزش با اشاره به تصویب اساسنامه واگذاری سرخآبی‌ها:

اجازه مهره‌چینی به دولتی‌ها نمی‌‎دهیم

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه نظارت دقیقی بر روند خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود خواهد داشت، گفت: اجازه مهره‌چینی به دولتی‌ها را نخواهیم داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملتدرباره خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به تصویب اساسنامه واگذاری سرخآبی‌ها در هیأت واگذاری، تأکید کرد: فرآیند خصوصی سازی باید کاملا به صورت شفاف صورت گیرد و روند خصوصی‌سازی برای مردم و نمایندگان مجلس کاملا واضح باشد.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی نباید اجازه ورود جریان نفوذ به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را دهیم، افزود: باید با تدوین یک فرآیند قانونی مبتنی بر شفافیت شرایط را برای نظارت مردم، رسانه‌‎ها و مجلس فراهم کنیم.



وحیدی اضافه کرد: در حال حاضر نیز شاهد انتصاب مدیران دست نشانده وزیر ورزش بر مسند مدیریتی مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستیم و این باشگاه‌ها به تبع جنس فعالیت‌های پلیسی و امنیتی وزیر ورزش به صورت امنیتی مدیریت می‌شوند.



روند مدیریتی بیمارگونه دولتی باید قطع شود



وی ادامه داد: همین نحوه مدیریت ناکارآمد موجب خسارات متعدد مالی و جریمه‌های پی در پی باشگاه‌ها از جانب فیفا و AFC طی سالیان گذشته شده است و باید با خصوصی‌سازی، کاری کرد که این مدیریت بیمارگونه دولتی پس از سالیان متمادی، از باشگاه‌‌ها رخت بر بندد.



وحیدی با تأکید بر اینکه فراکسیون ورزش مجلس نظارت جدی بر روند خصوصی‌سازی باشگاه‌ها خواهد داشت، افزود: باید تک تک مراحل خصوصی‌سازی برای مردم و نمایندگان ملت شفاف باشد که «عرضه سهام به چه صورت خواهد بود» یا «چه دارایی‌هایی از باشگاه به چه صورت واگذار می‌شود» و اینکه «طرفداران چه نقشی در این واگذاری‌ها» خواهند داشت.



وی تصریح کرد: حتی اخیراً در مسئله مواجهه با کرونا شاهد هستیم که تنها تدبیر دولت و وزارت ورزش در این حوزه تعطیلی همه حوزه‌ها است و این مسئله نیز ناشی از مدیریت ناکارآمد و فرصت سوزی صرف در حوزه ورزش است. 



این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: امیدواریم با مدیریت افراد متخصص و ورزشی‌ها بر ورزش، وضع اسفناک مدیریت ورزشی که طی سالیان گذشته بر ورزش حاکم بوده است، پایان یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311454
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار