خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
امیرآبادی:

آیت‌الله العظمى صافی گلپایگانی عمر خویش را در راه تربیت نفس و تعلیم سپری کرد

نماینده مردم قم در مجلس در پیامی عروج ملکوتی عالم بزرگ ربانى و عارف مخلص الهی مرجع عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیةاللّه العظمی آقاى حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و نوشت: ایشان عمر پربرکت خویش را در راه تربیت نفس و تعلیم و تعلم سپری نمودند و برکات وجودی و حضور در سنگر انقلاب و دفاع عالمانه از جایگاه منیع ولایت فقیه، بخشی از کارنامه درخشان ایشان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی  نماینده مردم قم در مجلس در پیامی عروج ملکوتی عالم بزرگ ربانى و عارف مخلص الهی مرجع عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیةاللّه العظمی آقاى حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



عروج ملکوتی عالم بزرگ ربانى و عارف مخلص الهی مرجع عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیةاللّه العظمی آقاى حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی قدس‌اللّه‌ نفسه الزکیه موجب تاسف و تاثر گردید.



ایشان عمر پربرکت خویش را در راه تربیت نفس و تعلیم و تعلم سپری نمودند و برکات وجودی و حضور در سنگر انقلاب و دفاع عالمانه از جایگاه منیع ولایت فقیه، بخشی از کارنامه درخشان ایشان به شمار می‌آید.



اینجانب فقدان وارده را به پیشگاه حضرت بقیةاللّه ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و حضرات علماى اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم به ویژه فرزند گرامی و بزرگوارشان حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج شیخ حسن صافی گلپایگانی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



روح مطهر و وارسته ایشان را با اولیاءالله و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) محشور و به بازماندگان صبر جزیل و اجر جمیل عنایت فرماید.



احمد امیرآبادی فراهانی



نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 336696
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار