خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
یزدیخواه:

آیت الله رئیسی خود را در قامت «مرد میدان شهادت در راه خدمت» در دل مردم جای داد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی سید محرومان با روحیه مردمی و خستگی ناپذیر،همواره در تلاش برای حل مشکلات مردم بودند، گفت: آیت رئیسی اجازه نداد پرچم شهادت در عالی‌ترین مناصب بر زمین بماند، ایشان امروز خود را در قامت «مرد میدان شهادت در راه خدمت» در دل مردم این سرزمین جای دادند.

یزدیخواه

سیدعلی یزدیخواه در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزرای خانه ملت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه وی، به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران، گفت: ایشان با فعالیت شبانه روزی تلاش کردند مشکلات مردم را به حداقل برسانند و به جرات می‌توان از ایشان به عنوان نماد صبر و استقامت یاد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله رئیسی علاوه بر اینکه از حداکثر توان خود برای بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی بهره گرفتند، یادآور شد: ایشان در کنار موضوعات متفاوت، دغدغه پیگیری حل مباحث فرهنگی در مناسبت‌ها مختلف فرهنگی و هنری را هم داشتند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی سید محرومان با روحیه مردمی و خستگی ناپذیر همواره در تلاش برای حل مشکلات مردم بودند، اظهار داشت: سید شهید به معنای واقعی کمک حال محرومان بود؛ ساده زیستی، مردمی بودن، عدالت خواهی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز آیت الله رئیسی برشمرد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: آیت الله رئیسی خدمتگزار در راه تبلیغ نظام، انقلاب و اهل بیت در فضای اسلامی بودند، بطوری که مردم در سفرهای استانی بدون دغدغه‌ مشکلاتشان را با ایشان مطرح می‌کردند.

یزدیخواه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به مقام معظم انقلاب و ملت شریف ایران، خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی اجازه نداد پرچم شهادت در عالی‌ترین مناصب بر زمین بماند، ایشان امروز خود را در قامت «مرد میدان شهادت در راه خدمت» در دل مردم این سرزمین جای دادند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378679
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار