خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/03 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
شهبازی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی:

آموزش و پرورش، مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال آغاز سال تحصیلی،  آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام علیرضا شهبازی  در پی آغاز سال تحصیلی به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



"نون والقلم و ما یسطرون"



مهر ماه یادآور خاطرات شیرین دوران مدرسه از دوستی ها و همدلی های دانش آموزان و مهر عمیق معلمان سختکوش است. زمانی که مدرسه پویا و شاداب باشد و زمینه برای بالندگی دانش آموزان فراهم شود، به این معنی است که خانواده و به تبع آن جامعه، پویا و سرزنده است.



آموزش و پرورش، مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است؛ این سرمایه ملی، متعلق به همه مردم است و همه باید در جهت اعتلای آن بکوشند و لازم است از همه ی ظرفیت‌های کشور همسو و هماهنگ، در جهت بهبود کیفیت یادگیری و ارتقای فرآیند تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی استفاده شود.



اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت  اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز بهار تعلیم و تربیت را به همه فرزندان دلبندم، دانش آموزان عزیز، خواهران و برادران ارجمند فرهنگی و اولیای محترم دانش آموزان تبریک می گویم و امیدوارم با مدد از روح تابناک حضرت سیدالشهدا (ع) و با تأسی از منویات امام راحل‌(ره) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) بتوانیم سال تحصیلی جدید را با آرامش خاطر، امنیت روانی، موفقیت و سلامتی آغاز کنیم و با شتاب گرفتن روند واکسیناسیون، یک بار دیگر شاهد حضور بانشاط و اثربخش دانش آموزان و معلمان در فضای سرشار از عاطفه و مهر مدرسه باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 327762
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار