خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/12 - 15:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
صفایی ضمن گرامیداشت هفته معلم:

آموزش مجازی و سنجش دانش آموزان در فضای مجازی سختی کار معلمان را چندین برابر کرده است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس ضمن تبریک روز معلم، عنوان کرد: با آموزش مجازی و سنجش دانش آموزان در فضای مجازی سختی کار معلمان در فرآیند آموزش چندین برابر شده و معلمان عزیز در طول روز و گاهی تا پاسی از شب درگیر آن هستند.

 محمد صفائی دلوئی  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، عنوان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب شهید مرتضی مطهری و یادآور نقش و اهمیت معلمان ارزشمندی است که از ارکان شکل‌گیری و حرکت انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.



نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معلمان مهمترین عنصر نظام تعلیم و تربیت به عنوان زیربنایی‌ترین و تاثیرگذارترین بخش نظام اجتماعی هستند، نقش الگویی و تربیتی معلمان با وجود همه تحولات اجتماعی کماکان به قوت خود باقی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا و به تبع آن آموزش مجازی و سنجش دانش آموزان در این فضا، سختی کار معلمان در فرآیند آموزش چندین برابر شده و معلمان عزیز در طول روز و گاهی تا پاسی از شب درگیر آن هستند.



وی اضافه کرد: ایثار و خلاقیت معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت و حضوری فعال در بکارگیری فناوری‌های نوین آموزشی شایسته تحسین است.



عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس افزود: اینجانب روز بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشته و برای همه اساتید گرانقدر، معلمان و آموزگاران پرتلاش و همه فرهنگیان عزیز در شهرستان‌های گناباد و بجستان، سلامت، سعادت و توفیق در مسیر تربیت و پرورش سرمایه‌های انسانی را آرزومندم./



پایان پیام

  • کد خبر : 318469
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم