خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/23 - 19:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نوباوه در نشست کارگروه تخصصی رسانه و مطبوعات استان گلستان:

240 شبکه تلویزیونی و رادیویی فارسی زبان علیه ایران فضاسازی و تبلیغات می‌کنند/ اولویت کمیسیون فرهنگی رفع دغدغه‌های اصحاب رسانه است

نماینده مردم تهران گفت: حدود 240 شبکه تلویزیونی و رادیویی فارسی زبان علیه ایران فضاسازی و تبلیغات می‌کنند و دشمنان این رسانه‌ها را ساخته‌اند و روی آنها نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا اینکه کشور ما زمین زده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عصر امروز نشست کارگروه تخصصی رسانه و مطبوعات استان گلستان با حضور مدیران مسئول رسانه‌ها و همچنین فعالان حوزه رسانه در سالن مدیریت برنامه و بودجه استانداری این استان برگزار شد.



در این نشست بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به عنوان نماینده اعضای کمیسیون فرهنگی حضور داشت تا از نزدیک نظرات و دیدگاه‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان گلستان را استماع و پس از آن نیز مباحث مطروحه را در کمیسیون فرهنگی طرح تا اقدامات لازم برای حل آن‌ها صورت گیرد.



در ابتدای این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ضمن خیرمقدم خدمت نماینده تهران آماری از تعداد نشریات، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های در حال فعالیت استان و همچنین مشکلات اصحاب رسانه را بیان کرد و حل مطالبات فعالان رسانه‌ای را از عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار شد.



پس از سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، فعالان رسانه‌ای حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداختند و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.



همچنین پس از صحبت‌های فعالان رسانه‌ای استان گلستان، مدیرکل استان‌ها و امور حقوقی مجلس وزارت ارشاد نیز صحبت‌های خود را مطرح کردند و قول پیگیری موضوعات طرح شده از سوی اصحاب رسانه استان گلستان را دادند.



پس از اتمام سخنان حاضرین در جلسه بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: بنده با جدیت به دنبال اجرایی شدن سختی کار برای خبرنگاران بوده‌ام و همچنان نیز پیگیر هستم تا شغل خبرنگاران جزء مشاغل سخت محسوب شود.



وی افزود: عزیزان حاضر در جلسه بیمه خبرنگاران را مطرح کردند که باید گفته شود این موضوع را پیگیر بودم و قطعا در آینده نیز پیگیری خواهم کرد؛ همچنین موضوع تأمین مسکن خبرنگاران هم از دغدغه‌های شما بود و باید بیان کرد که در هیچ کجا وجود ندارد که مسکن صنف خاصی را دولت تأمین کند اما دولت می‌تواند پیش‌ پرداخت تأمین مسکن خبرنگاران را بپذیرد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند فضاسازی کنند تا کار و تلاش در جامعه بیشتر شود و این موضوع قطعا برای پیشبرد اهداف کشور مهم است.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به امپریالیسم رسانه‌ای برای فضاسازی و تبلیغات علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: حدود 240 شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان علیه ایران فضاسازی می‌کنند و دشمنان این رسانه‌ها را ساخته‌اند و همچنین روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا اینکه ما زمین بخوریم.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی همه تلاش خود را برای حل مشکل اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر به کار خواهد گرفت همان طور که در این مدت چنین کاری را انجام داده‌ایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 345680
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار