خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/26 - 19:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو فراکسیون اصولگرایان خبر داد:

گزارش وزیر اطلاعات به اصولگرایان درمورد ترورهای‌اخیر

**وزیر اطلاعات امروز با حضور در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان به ارائه گزارشی در خصوص ترورهای اخیر و همچنین موفقیت این وزارتخانه در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی پرداخت.

"فرهاد بشیری" عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت از بررسی موضوع ترورهای اخیر در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان خبر داد و گفت: امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست فراکسیون اصولگرایان را نیز برعهده دارد و همچنین وزیر اطلاعات، جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد و موضوع ترورهای دانشمندان ایرانی و موفقیت وزارت اطلاعات در دستگیری برخی عوامل ترور‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
نماینده مردم پاکدشت و عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه تمام وقت جلسه امروز مجمع به گزارش وزیر اطلاعات در خصوص اتفاقات اخیر و سوالهای نمایندگان در این خصوص گذشت، افزود: جلسه مجمع تا وقت نماز مغرب ادامه داشت و در این فرصت بعد از ارائه گزارش از سوی وزیر اطلاعات، نمایندگان سوال‌ها و نظرات خود در خصوص پیشگیری و پیش بینی چنین اتفاقاتی را مطرح کردند.
وی همچنین افزود: در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مکانیزم‌های مقابله با تروریسم و چگونگی حمایت از وزارت اطلاعات برای پیشگیری از وقوع حوادث تروریستی در کشور نیز مطرح شد.

  • کد خبر : 35851
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار