خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/08/10 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
آقاتهرانی:

کلیات طرح تحول اقتصادی مورد تایید رهبری است

**مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در حاشیه جلسه علنی یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزینه تصدی ریاست بر فراکسیون انقلاب اسلامی خواهد بود یا خیر؟ بابیان این مطلب که من دنبال ریاست بر این فراکسیون نیستم گفت : روح‌الله حسینیان گزینه خوبی برای ریاست در فراکسیون انقلاب اسلامی می باشد .

به گزارش خبرنگار خانه ملت، فاطمه آلیا نماینده تهران پس از این گفته‌ آقاتهرانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: البته خواهش اعضای فراکسیون از آقاتهرانی این است که ایشان عهده‌دار این مسئولیت شود.

آقا تهرانی در پاسخ به سوالی در خصوص ارزیابی خود درباره تعامل دولت و مجلس در خصوص لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: دولت و در مقابل مجلس وظایف خود را در این زمینه انجام دادند که انشاءالله امیدواریم در اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها چیز خوبی بیرون آید.

نماینده تهران با اظهار ناخشنودی از این‌که بعضی مواقع مسائل به مردم به نحوی مطرح می‌شود که مردم دچار هراس می‌شوند، تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که مجلس و دولت خیرخواه آنها هستند و قصدشان از تصویب این لایحه، خیر است.

وی گفت: اگر مردم حس بدی نسبت به این لایحه داشته باشند، هرچند که مجریان هم خوب عمل کنند اما به نتیجه نخواهد رسید. بنابراین امیدواریم که مردم حس خوبی نسبت به این موضوع پیدا کنند.

آقاتهرانی افزود: کلیات و اصل این لایحه را مقام معظم رهبری تایید کرده‌اند و پس از آن هم مجلس و دولت تمام تلاش خود را برای تصویب درست این لایحه خواهند کرد.

  • کد خبر : 11615
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار