خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/08 - 09:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

پیام تشکر فرماندار جاسک از رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس برای حمایت از انعقاد تفاهم‌نامه ممنوعیت صید ترال

فرماندار شهرستان جاسک در پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از سمیه رفیعی رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس، پیرامون پیگیری و حمایت‌های وی مبنی بر انعقاد تفاهم نامه ممنوعیت صید ترال در جهت حفظ ذخائر دریایی و حفظ اشتغال مردمان ساحل نشین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک  در پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از سمیه رفیعی رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، پیرامون پیگیری و حمایت‌های وی مبنی بر انعقاد تفاهم نامه ممنوعیت صید ترال در جهت حفظ ذخائر دریایی و حفظ اشتغال مردمان ساحل نشین اعلام داشت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



حفظ ذخائر طبیعی، توسعه، رفاه جامعه به پشتوانه این ذخائر و بالندگی جوامع امروزی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، معنوی و طبیعی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده ای که در راستای حفاظت محیط زیست می دارند این ودایع را سالم به نسل های آتی تحویل می دهند.



خواهر ارزشمند سرکار خانم مهندس سمیه رفیعی



رئیس محترم فراکسیون محیط زیست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی



سلام علیکم



با احترام، حفاظت، رشد و توسعه محیط زیست و استفاده درست و بهینه از طبیعت، مرهون تلاش های گسترده و زحمات ارزشمند افرادی چون شما است که، تجربیات، دانش و تخصص خود را در این راستا مصروف داشته که این مهم باقیات الصالحاتی است برا چنین انسان های بزرگواری که اهتمام، خدمت و تجربه را در هم آمیخته اند که ذخائر ارزشمند کشورمان حفظ شود.



بدون تردید حفظ و حراست از محیط زیست کشور عزیزمان و تلاش برای تامین سلامت مردم جایگاهی بس ارزشمند نزد پروردگار متعال دارد و در اذهان مردم هیچگاه فراموش شدنی نیست.



اهتمام، حمایت ها و پیگیری های نامبرده در جهت حفظ ذخائر دریایی و اکوسیستم دریایی و همچنین حفظ اشتغال هزاران نفر صیاد ساحل نشین مناطق جنوبی کشور منتج به انعقاد توافق‌نامه ای‌ مهم مبنی بر ممنوعیت دوساله صید ترال فانوس ماهیان (موسوم به کشتی‌های چینی) شد، که با این حرکت مهم و ارزشمندتان، رسالت ملی خود را در جهت حفظ و حمایت محیط زیست باری دیگر مثل همیشه معمول داشتید.



بدیهی است بدون حمایت ها و پشتیبانی های شما این مهم هرگز محقق نمی گردید و این حرکت ارزشمند سالیان آزگار بر قلب صیادان و مردمان زحمتکش دریای خلیج فارس، دریای عمان و سواحل مکران و حافظه تاریخی مردمان این سرزمین ماندگار خواهد بود.



لذا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مشارالیها تقدیم داشته و از درگاه خداوند یکتا برای شما توفیقات بیش از پیش در جهت خدمتگزاری روزافزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم./



پایان پیام

  • کد خبر : 308914
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار