خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/21 - 15:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رییس فراکسیون فرزندان شاهد و ایثارگر:

هنوز هم در استخدام‌ فرزندان شاهد، کم‌کاری می‌شود

رییس فراکسیون فرزندان شاهد و ایثارگر به کم‌کاری برخی سازمان‌ها در عرصه استخدام فرزندان شاهد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خروجی خوبی از بابت قانون استخدام فرزندان شاهد ندیدیم.


"حسین گروسی" در گفت‌وگو با  خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) گفت: فراکسیون فرزندان شاهد در سال گذشته جلساتی را داشت تا به سازمان‌ها تاکید کند براساس قانون نسبت به استخدام 25 درصدی فرزندان شاهد در دستگاه‌های متبوعه خود اقدام و از وجود آنها استفاده کنند.



نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: فراکسیون فرزندان شاهد و ایثارگر جلسات متعددی با وزرای کار، تعاون و صنایع داشت ولی ما خروجی خوبی در این زمینه نداشتیم و هنوزهم در بحث استخدام‌ فرزندان شاهد کار عملی نمی‌بینیم.



وی با اشاره به اینکه در سال جاری استان تهران 380 هزار استخدامی خواهد داشت، اظهار کرد: اکنون سه ماه از سال می‌گذرد و هنوز اقدام قابل توجهی را در این زمینه از سوی دستگاه‌ها ندیده‌ایم و با این شیوه‌ای که مشاهده می‌شود، بعید می‌دانم قول‌هایی که به ما درباره اشتغال فرزندان شاهد داده شده، تحقق پیدا کند.



رییس فراکسیون فرزندان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه برخی از سازمان‌ها همت جدی از خود نشان ندادند، اضافه کرد: در بحث استخدام‌ها، مدیران قول‌هایی دادند ولی ما رصد کردیم و دیدیم برخی از سازمان‌ها همت جدی از خود نشان ندادند و در حد شعار باقی مانده‌اند و ما چیزی در این راستا مشاهده نکردیم.



وی درباره معرفی دستگاه‌های کم‌کار گفت: باید نشستی با اعضای فراکسیون داشته باشیم تا جمع‌بندی کنیم و دستگاه‌هایی را که در این زمینه همکاری داشتند و خوب عمل کردند، تشویق و تقدیر کنیم و آنها که فقط شعار می‌دهند، نیز معرفی شوند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن به جلسه فراکسیون فرزندان شاهد پس از پایان تعطیلات مجلس و بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابی اشاره کرد و گفت: در جلسات بعدی فراکسیون از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم توضیحات خود را ارائه کنند؛ اما هنوز جلسه‌ای در سال جدید نداشته‌ایم.

  • کد خبر : 50642
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار