خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در جلسه فراکسیون روحانیون با رییس مجلس تاکید شد

همه باید در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به محورهای دیدار فراکسیون روحانیون با رئیس مجلس شورای اسلامی، که پیش از ظهر امروز صورت گرفت،گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای این دیدار بررسی و تعمق در سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب بود که در این رابطه روحانیون و رئیس مجلس بر حرکت همه مسئولان در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید داشتند.


"موسی قربانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)ضمن بیان مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در دیدار فراکسیون روحانیون و رئیس مجلس اظهار داشت: روند تحولات منطقه و خیزش‌های اسلامی و نیز وضعیت مسلمانان در این کشورها، در این دیدار بررسی و در مورد ابعاد مختلف آن بحث و تبادل نظر شد.



نماینده مردم قائنات تعمق و فهم سخنان مقام معظم رهبری را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست و تأکید کرد: در دیدار فراکسیون روحانیون با رئیس مجلس محورهای سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری بررسی شد.



قربانی افزود: رئیس محترم مجلس و همه اعضای فراکسیون روحانیون بار دیگر بر این نکته تأکید داشتند که همه مردم و مسئولان نظام باید در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به بررسی مشکلات و مسائل حوزه‌های انتخابیه نمایندگان، گفت: در این دیدار اعضای فراکسیون روحانیون به بیان مشکلات و کاستی‌های حوزه انتخابیه خود و راهکارهای رفع این مشکلات پرداختند.



وی بودجه‌بندی نادرست در حوزه استان‌ها را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس ارزیابی کرد و ادامه داد: در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون با رئیس مجلس، نمایندگان درباره عدم توجه کافی به مشکلات شهرستان‌ها در لایحه بودجه 90 ابراز نگرانی کردند و خواستار برطرف شدن ضعف لایحه بودجه شدند.



قربانی تصریح کرد: همچنین برخی از نمایندگان عضو در فراکسیون روحانیون اعتقاد داشتند که تعداد نمایندگان برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند تهران باید افزایش داشته باشد که پیشنهاد آن در دیدار فراکسیون روحانیون و رئیس مجلس مطرح شد.



وی همچنین از بررسی و پیگیری دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی روحانیون در دیدار مشترک فراکسیون روحانیون با رئیس مجلس خبر داد.

  • کد خبر : 44570
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار