خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 16:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
امیدوار رضایی: عباسی رأی اعتماد مجلس را کسب می‌کند

نظر مثبت فراکسیون ورزش، نتیجه نشست دو ساعته با عباسی

گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای نشستن در صندلی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز با درخواست خود میهمان فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شد تا برنامه های خود را با اعضای این فراکسیون درمیان بگذارد و آنان را برای دادن رای اعتماد به خود ترغیب کند.


"امیدوار رضایی میرقائد" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت از دیدار مشترک فراکسیون ورزش و گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان خبر داد.



عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه "محمد عباسی" امروز با تقاضای خود در نشست فراکسیون ورزش حاضر شد، افزود: در این نشست اعضای فراکسیون انتظارات خود را از وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند و نتیجه نشست این بود که اکثر اعضای فراکسیون نظر مثبتی نسبت به وزیر شدن عباسی داشتند.



رئیس فراکسیون ورزش تصریح کرد: مهمترین دغدغه نمایندگان در این دیدار به موضوع تعامل وزیر ورزش و جوانان با مجلس و فراکسیون ورزش برمی گشت و اکثر اعضای فراکسیون خواستار این بودند که وزیر برنامه خود را برای تعامل با مجلس به صورت شفاف با آنان در میان بگذارند.



نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی و هفت گل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از متخصصان و پرهیز از بکار گرفتن افراد نفوذی و سفارش در بدنه وزارت ورزش و جوانان مهمترین خواسته اعضای فراکسیون ورزش از عباسی بود، افزود: اعضای فراکسیون خواستار این هستند که وزارت ورزش از وجود افراد غیرمتخصص خالی باشد و قوانین مصوب مجلس در آن به خوبی پیگیری شود.



 



عباسی رای اعتماد مجلس را کسب می کند



رضایی با تاکید بر اینکه نظر اغلب نمایندگان برای وزیر شدن محمد عباسی در وزارت ورزش و جوانان مثبت است تصریح کرد: نشست امروز عباسی با فراکسیون ورزش نشان می دهد که او فردا در آزمون رای اعتماد مجلس موفق خواهد بود و می تواند رای اعتماد مجلس را برای نشستن بر کرسی وزارت ورزش و جوانان کسب کند.

  • کد خبر : 55601
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار