خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/31 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محمدی به خانه ملت خبر داد

نشست مشترک فراکسیون شهرهای مرزی با سردار ذوالفقاری

**رئیس فراکسیون شهرهای مرزی کشور گفت: اعضای این فراکسیون با سردار ذوالفقاری معاون هنگ مرزی کشور نشست مشترک داشته و در خصوص مشکلات بحث و بررسی کردند.

اقبال محمدی نماینده مریوان و سروآباد در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه نشست مذکور امروز انجام شد، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرزداران و مرزنشینان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین درخصوص لایحه برنامه پنجم توسعه و آن موادی که در این لایحه مربوط به مرز می شود، مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در این نشست پیشنهادهای مشترکی تدوین و مقرر شد که از طریق نمایندگان این فراکسیون که عضو کمیسیون تلفیق مجلس هستند، در جلسات تلفیق متناسب با مواد و تبصره های مربوط به مرزها نظرات را مطرح و خواستار تصویب آن شوند.

رئیس فراکسیون شهرهای مرزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد برای حل مشکلات شهرهای مرزی در تمام زمینه ها فراکسیون با حضور سردار ذوالفقاری و مسئولان استانی از قبیل استاندار و فرمانده هنگ مرزی استان ها هر سه ماه یک بار در مرزهای شرق، غرب، شمال و جنوب کشور حضور یافته و از مرزهای آبی و خاکی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیرند.

  • کد خبر : 19838
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار