خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 17:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
مصطفی مطورزاده:

نشست فراکسیون توسعه بنادر بعد از تصویب بودجه 90 برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون توسعه بنادر و دریانوردی مجلس با بیان این که نشست این فراکسیون در سال جدید بعد از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در مجلس برگزار می شود، برنامه‌های این فراکسیون را در سال 90 تشریح کرد.


"مصطفی مطورزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که نشست فراکسیون توسعه بنادر و دریانوردی در سال جاری برگزار نشده است، تصریح کرد: نشست این فراکسیون در سال جدید بعد از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در مجلس برگزار می‌شود.



نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای فراکسیون توسعه بنادر و دریانوردی در سال جاری گفت: اعضای این فراکسیون در سال 90 در نشست‌های خود با نهادهای مختلف دولتی سعی در تدوین برنامه‌هایی برای توسعه بیشتر بنادر کشور دارند.



 



ارتباط ریلی بین خرمشهر و چابهار بنادر کشور را توسعه می‌دهد



وی با بیان این که ارتباط سراسری ریلی و جاده‌ای در حاشیه خلیج فارس بین خرمشهر و چابهار به افزایش بهره‌وری بنادر کشور کمک می‌کند، افزود: تدوین طرحی با کمک کارشناسان مختلف و مرکز پژوهش‌های مجلس برای این موضوع از جمله برنامه‌های فراکسیون توسعه بنادر و دریانوردی مجلس است.



رئیس فراکسیون توسعه بنادر و دریانوردی مجلس اظهار امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم طرح اولیه ارتباط سراسری ریلی و جاده‌ای در حاشیه خلیج فارس بین خرمشهر و چابهار را تدوین کنیم.

  • کد خبر : 44636
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار