خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/25 - 11:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
طاهری خبر داد:

نشست فراکسیون بیداری اسلامی با جلیلی در هفته آینده

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی ضمن بیان جزئیات نشست دیروز فراکسیون بیداری اسلامی با وزیر خارجه، از جلسه این فراکسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی در هفته آینده خبر داد.


"سیدعلی طاهری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه جلسه فراکسیون بیداری مجلس عصر روز یکشنبه-۲۴ مهرماه- با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، گفت: "علی اکبر صالحی" وزیر خارجه در این نشست درباره تحولات منطقه خاورمیانه، وضعیت عربستان، مصر، سوریه و اردن صحبت کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سئوالات اعضای فراکسیون بیداری از وزیر خارجه، افزود: نمایندگان از صالحی درباره سناریوسازی آمریکا علیه ایران مبنی بر اقدام دو ایرانی برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن، چالش‌های بین ترکیه و سوریه، اوضاع داخلی مصر و دیدار وی با وزیر خارجه بحرین طرح سوال کردند.

وی با یادآوری پاسخ وزیر خارجه به سئوالات نمایندگان، ادامه داد: ترکیه کشوری اثرگذار در منطقه است و صالحی در دیدار با وزیر خارجه ترکیه تجربیات جمهوری اسلامی را در اختیار وی قرار داد؛ همچنین در دیدار با وزیر خارجه بحرین نیز رعایت حقوق شیعیان آن کشور را به همتای بحرینی خود متذکر شد.

وی با اشاره به توطئه جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: وزیر خارجه نیز در دیدار روز گذشته خود پروژه جدید آمریکا و همچنین موضعگیری‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران را بهانه هایی عنوان کرد که واشنگتن در قبال آن تحریم‌ها و قطعنامه‌های جدیدی را در شورای امنیت علیه ایران به تصویب برساند.

نائب رئیس و سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی افزود: فراکسیون بیداری اسلامی در تلاش است که هفته آینده با "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز نشستی داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 60859
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار