خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/13 - 14:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
با حضور رئیس‌جمهور

نخستین جلسه شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی فردا برگزار می‌شود

**رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از لغو جلسه فردای این فراکسیون بعلت برگزاری نشست شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، خبر داد.

"لاله افتخاری" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت گفت: اولین جلسه شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی فردا سه‌شنبه ساعت 16:30 با حضور رئیس‌جمهور به عنوان رئیس افتخاری این شورا در مقر ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور روز یکشنبه از اعضای این شورا برای حضور در جلسه سه شنبه دعوت کرد تا این جلسه با حضور وی و چند تن از وزرا، مسئولین، نمایندگان مجلس و شخصیتهای قرآن و فرهنگی برگزار شود.

به گفته افتخاری این نخستین نشست کاری شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی محسوب می‌شود.

افتخاری همچنین خبر داد جلسه فراکسیون قرآن و عترت که قرار بود در مجلس برگزار شود بعلت این نشست لغو می شود.

افتخاری خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، نماینده شورای عالی حوزه‏های علمیه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نماینده رئیس سازمان صدا و سیما و سیدعلی طاهری عضو کمیسیون فرهنگی و لاله افتخاری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعضای شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی را تشکیل می‌دهند.

  • کد خبر : 11010
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار