خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/02/12 - 19:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری به خانه ملت خبر داد

نامه فراکسیون اقلیت به لاریجانی درخصوص حمله به دفاتر نمایندگان

**سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: این فراکسیون تصمیم دارد تا طی نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس از وی بخواهد تا از شان و جایگاه نمایندگان به خوبی دفاع کند.

داریوش قنبری نماینده ایلام در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز فراکسیون اقلیت مجلس گفت: در این جلسه هجمه هایی که علیه اعضای فراکسیون به بهانه دیدار با شخصیت های سیاسی صورت می گیرد مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا فراکسیون طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس از ایشان بخواهد که شان و جایگاه نمایندگی  به خوبی دفاع کند و بدون توجه به گرایش سیاسی و جناحی نمایندگان درصدد حفظ جایگاه نمایندگان برآید.

وی افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته عده ای به بهانه هایی در شهرهای مختلف به دفاتر نمایندگان فراکسیون اقلیت حمله می کنند و با این شیوه ها می خواهند آشوب هایی ایجاد کنند و درواقع طراحان این طرح ممکن است رقبای نمایندگان فراکسیون اقلیت باشند که در انتخابات مجلس شکست خوردند.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: فراکسیون در نامه ای که به لاریجانی خواهد داد از ایشان می خواهد تا مصوبین و طراحان حمله به دفاتر نمایندگان را شناسایی و برخورد لازم با آنان صورت گیرد.

قنبری اضافه کرد: این نامه به زودی تقدیم علی لاریجانی خواهد شد.

وی گفت: در ادامه این جلسه طرح تجمیع انتخابات و استانی شدن انتخابات که این روزها مطرح است در جلسه فراکسیون مطرح و قرار شد تا کمیته سیاسی فراکسیون با بررسی کارشناسی نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه کارگروه بررسی اولویت های برنامه پنجم توسعه این فراکسیون موظف شد تا نظر خود را در زمینه اولویت های برنامه پنجم به فراکسیون اعلام کند.

  • کد خبر : 15392
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار