خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/06/09 - 08:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در خصوص رای اعتماد به وزیران پیشنهادی

میر تاج الدینی: تصمیم گیری برعهده خود نمایندگان گذاشته شود

**عضو مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در ارتباط با نشست بعدازظهر یکشنبه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: قرار بر این شد که تصمیم گیری در خصوص دادن رای اعتماد به وزیران پیشنهادی برعهده خود نمایندگان گذاشته شود.

"سیدمحمدرضامیرتاج الدینی" در گفتگو با خبر نگار خانه ملت با بیان اینکه بدلیل به نتیجه نرسیدن مباحث مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان هم بیانیه ای در این خصوص نخواهد داد، از احتمال برگزاری جلسه ای فوق العاده توسط مجمع عمومی اصولگرایان قبل از رای گیری خبر داد.

نماینده تبریز در مورد تعداد اعضای حاضر در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه در حدود 160 نفر از اعضای مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان حضور داشتند.

وی با اشاره به ارائه گزارشهایی از فراکسیونهای چهارگانه به مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان، عنوان کرد:محمد رضا باهنر ازفراکسیون پیشرفت وعدالت، علی اصغرزارعی ازفراکسیون انقلاب اسلامی، اسدا... بادامچیان از فراکسیون حزب موتلفه و حسین فدایی از فراکسیون تحول خواهان و ایثارگران هرکدام بصورت جداگانه گزارشهای خود را درخصوص تصمیم گیری در مورد دادن رای اعتماد به وزیران پیشنهادی به مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان ارائه کردند.

عضو مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه در این جلسه اعضای مجمع  در مورد نحوه تصمیم گیری این مجمع درباره دادن رای اعتماد به وزیران پیشنهادی احمدی نژاد به بحث وتبادل نظر پرداختند، گفت: بدلیل اینکه هنوز اعضای مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان صحبتهای همه وزیران پیشنهادی را نشنیده اند، قرار بر این شد که تصمیم گیری در خصوص دادن رای اعتماد به وزیران پیشنهادی برعهده خود نمایندگان گذاشته شود.

وی گفت: البته اگر بنا باشد که مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان تصمیم دیگری را در این خصوص اتخاذ نماید یک جلسه فوق العاده ای را قبل از رای گیری برگزار خواهیم کرد.

میرتاج الدینی افزود: بدلیل اینکه مباحث مطروحه در این جلسه به نتیجه نرسید، مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان هم بیانیه ای در این خصوص نخواهد داد.

  • کد خبر : 10196
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار