خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/07 - 15:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
نایب رییس فراکسیون جوانان مجلس:

مسایل جوانان در سال 1390 هدفمندتر بررسی خواهد شد

نایب رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی از عملکرد این فراکسیون به رغم پیگیری و تصویب طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی جوانان اظهار نارضایتی کرد. "


"داریوش قنبری" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص عملکرد فراکسیون جوانان مجلس گفت: پیگیری‌های فراکسیون جوانان مجلس منجر به این شد تا بحث تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی جوانان را در مجلس به تصویب رسد.

نماینده مردم ایلام، مهران و شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرکسیون جوانان مجلس در هنگام بررسی برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توانست بحث ارتقای جایگاه جوانان را مورد پیگیری و به تصویب مجلس برساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی یادآورشد: معتقدیم فراکسیون جوانان مجلس باید به دلیل مسئولیت سنگینی که به عهده دارد منسجم تر به ایفای وظیفه بپردازد.

نایب رییس فراکسیون جوانان مجلس تصریح کرد: در سال آینده برنامه‌های فراکسیون جوانان مجلس به صورت موردی و هدفمند تر خواهد شد.  



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود اینکه اعضای فراکسیون جوانان مجلس افرادی دانشگاهی هستند، باید مسایل دانشجویان و جوانان را با دقت نظر بیشتری پیگیری کنند اما متاسفانه نسبت به این مساله تا حدودی کم لطف بوده اند.

 

  • کد خبر : 39034
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار