خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/27 - 18:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری در گفت و گو با خانه ملت:

محکومیت حادثه تروریستی زاهدان از سوی فراکسیون اقلیت

**سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: این فراکسیون ضمن محکومیت حادثه تروریستی زاهدان بر برخورد قاطع با عوامل این حادثه تاکید کرد.

"داریوش قنبری" نماینده ایلام در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اقلیت مجلس گفت: در این جلسه حادثه تروریستی پنجشنبه شب زاهدان و کشته شدن 27 هموطن و مجروح شدن حدود 270 نفر در این حادثه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فراکسیون ضمن محکوم کردن این حادثه بر برخورد قاطع با عوامل و حامیان عوامل این حادثه تاکید کرد.

وی بررسی وضعیت سایت پارلمان نیوز را یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه فراکسیون ذکر کرد و گفت: سایت پارلمان نیوز که متعلق به فراکسیون اقلیت مجلس است از مدت ها پیش فیلتر شده و در جلسه امروز این بحث که آیا سایت به فعالیت خود ادامه دهد یا تعطیل شود مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون اقلیت با بیان اینکه فیلتر کردن سایتی که منعکس کننده دیدگاه های نمایندگان مجلس است یک نوع توهین به مجلس تلقی می شود، گفت: برخی از اعضا معتقد بودند که در اعتراض به تداوم فیلتر شدن سایت، این سایت تعطیل شود اما در مقابل برخی دیگر معتقد بودند که تعطیل کردن سایت درست نیست چرا که این سایت باتوجه به خط قرمزها حرکت می کند و در اطلاع رسانی شفاف نقش دارد.

وی گفت: در نهایت در جلسه فراکسیون در خصوص تعطیلی یا تداوم کار سایت رای گیری به عمل آمد که قرار شد سایت به کار خود ادامه دهد اما دبیر کل فراکسیون برای رفع فیلتر با مراجع قانونی رایزنی کند.

به گفته قنبری معلوم نیست که این سایت از طرف چه کسانی یا چه مرجعی فیلتر شده است.

سخنگوی فراکسیون اقلیت با اشاره به مطرح شدن موضوع هسته ای در جلسه امروز فراکسیون گفت: اعضای فراکسیون از نزدیکی روسیه با امریکا و کشورهای غربی ابراز نگرانی کردند.

  • کد خبر : 22373
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار