خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/01/15 - 18:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
نمایندگان روحانی مجلس در دیدار با لاریجانی تاکید کردند؛

لزوم اجرای هدفمندکردن یارانه ها بر اساس مصوبه مجلس

**اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی لاریجانی بر اجرای مصوبه مجلس در خصوص هدفمندکردن یارانه ها تاکید کردند.

سیدیونس موسوی سرچشمه در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دیدار امروز نمایندگان عضو فراکسیون روحانیون مجلس با رییس مجلس ضمن تبریک سال نو، راهکارهای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 89 به عنوان "سال همت مضاعف، کار مضاعف" مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان در این دیدار پیشنهاداتی همچون افزایش ساعات کاری کمیسیون ها، کاهش هزینه های مجلس و اتخاذ تصمیمی برای تامین مسکن و دفتر کار نمایندگان مطرح کردند.

این عضو فراکسیون روحانیون با اشاره به تاکید اعضای فراکسیون روحانیون و رییس مجلس بر ضرورت همگامی و همراهی سه قوه در راستای اجرای بهتر امور، افزود: این انتظاری است که مقام معظم رهبری و مردم از قوای سه گانه دارند و بر همه مسئولین واجب است تا در این خصوص گام بردارند.

وی در ادامه گفت: نمایندگان در دیدار با لاریجانی به بیان نظرات خود در زمینه قانون هدفمندکردن یارانه ها نیز پرداختند و بر اجرای این قانون بر اساس درآمد 20 هزار میلیارد در سال جاری تاکید کردند.

موسوی سرچشمه ادامه داد: نظر نمایندگان این بود که در سال جاری این قانون بر اساس مصوبه مجلس اجرا شود تا فشار اقتصادی زیادی به مردم تحمیل نگردد.

  • کد خبر : 14567
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار