خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/04 - 15:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در گفتگو با خانه ملت مطرح شد

لاریجانی تنها گزینه ریاست فراکسیون اصولگرایان

**عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: "علی لاریجانی" همچنان تنها گزینه ریاست فراکسیون اصولگرایان است.

"محمدکریم عابدی" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت،  افزود: فراکسیون اصولگرایان که اکثریت مجلس شورای اسلامی را تشکیل می‌دهد، در واقع مجلس سایه است و بسیاری از تصمیمات ابتدا در فراکسیون پخته می‌شود لذا اقتدار فراکسیون اصولگرایان به این است که ریاست آن برعهده رئیس مجلس باشد.

نماینده فردوس و طبس یادآور شد: آقای لاریجانی در ابتدای کار مجلس هشتم ابتدا در فراکسیون به عنوان رئیس انتخاب شدند و سپس ریاست مجلس را برعهده گرفتند یعنی این فراکسیون است که رئیس مجلس را انتخاب کرده است.

عابدی گفت: انتخاب فردی به غیر از دکتر لاریجانی به عنوان رئیس فراکیسیون اصولگرایان به معنای انشقاق است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کار تشکیلاتی را امری دقیق و حساس توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به عملکرد مقتدرانه آقای لاریجانی، اکثریت نمایندگان با انتخاب مجدد ایشان به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان موافق هستند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم سه قوه مقتدرانه و مستقل عمل کنند و قوه مقننه زیرسلطه هیچ قوه‌ای نرود، البته سلطه‌گر هم نباشد که به حق لاریجانی این مساله را به خوبی به نمایش گذاشت و همه نمایندگان به این امر گواهی می‌دهند.

عابدی خاطرنشان کرد: امروز مجلس شورای اسلامی از همه مجالس تاریخ ایران، مقتدرتر است و شاهدیم که رئیس و هیات رئیسه مجلس هشتم مقتدرانه در جهت اجرای آیین نامه داخلی و امر نظارت و قانونگذاری که وظایف اصلی مجلس هستند، حرکت می‌کنند.

  • کد خبر : 10770
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار