خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/21 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

قول همکاری و همیاری لاریجانی برای حل مشکلات فراکسیون زنان

**فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی امروز با لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 "عفت شریعتی" نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار  خانه ملت با اشاره به جلسه امروز عصر فراکسیون زنان با "علی لاریجانی" اظهار کرد: در این جلسه بیشتر تنگناهایی که مانع از پیشرفت کار فراکسیون در عرصه داخلی و بین‌المللی بود، مطرح شد.

وی افزود: همچنین فراهم نبودن ابزار کاری که مانع از رسیدن فراکسیون زنان به حد مطلوب و پیشرفت باشد مورد بررسی قرار گرفت و آقای لاریجانی نیز در این رابطه قول دادند که در راستای پیشرفت کار فراکسیون و تحقق اهداف آن در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی همکاری کنند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید براینکه ایشان قول مساعدت و همیاری مجلس را نیز دادند، گفت: آقای لاریجانی قول حمایت مجلس و همه نمایندگان را از این فراکسیون دادند و گفتند که در تمام عرصه‌ها و برای رفع مشکلات فراکسیون زنان همکاری خواهیم کرد.

وی به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و افزود: درباره مسئله گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در کشور و تمام دستگاه‌ها که در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در حال بررسی است، صحبت شد.

شریعتی تاکید کرد: در جلسه فراکسیون زنان همچنین گزارشی از آخرین مصوبات کمیسیون قضایی و حقوقی در رابطه با لایحه حمایت از خانواده ارائه شد.

  • کد خبر : 29385
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار