خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/05 - 08:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
امیدوار رضائی خبر داد:

فراکسیون ورزش پیگیر تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر معرفی هرچه سریعتر وزیر وزارت ورزش و جوانان به مشکلات پیش آمده در عرصه ورزش کشور خصوصا حذف تیم ملی امید اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فراکسیون ورزش به زودی با تشکیل کمیته‌ای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال و وقایع رخ داده در این فدراسیون را پیگیری می‌کند.


"امیدوار رضایی میرقائد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با اشاره به انتصاب وزیر تعاون به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان گفت: تعیین سرپرست هرچند در زمان قانونی خود صورت نگرفته است، ولی به دلیل وجود یک وزارتخانه قانونی که مسوول مشخصی ندارد، یک ضرورت بود که باید زودتر از این مشخص می‌شد.



نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا با تاکید براینکه  وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان باید هرچه سریعتر معرفی شود،‌ افزود: چون زمان و فرصت قانونی اصلا وجود ندارد و حداکثر فرصت سه ماهه قانونی، در آخر فروردین 90 به اتمام رسیده است دولت باید هرچه سریعتر وزیر را معرفی کند تا بلاتکلیفی در عرصه ورزش و جوانان سریعتر خاتمه یابد.



وی با ابراز امیدواری از اینکه عباسی به موجب این مسوولیت، مشکلات حاد و فوری ورزش و جوانان را تا تعیین وزیر و رای اعتماد مجلس حل کند، اظهار کرد: سرپرست تعیین‌شده باید در مورد فدراسیون فوتبال و فجایع ملی که در بحث تیم‌های ملی و امید ما در گذشته و حال رخ داده است، پیگیری جدی داشته باشد.



وی اعلام کرد: فراکسیون ورزش مجلس به زودی کمیته‌ای ویژه برای پیگیری این موضوع تشکیل خواهد داد و از اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال و وقایع اخیر در مورد تیم امید، تحقیق و تفحص خواهد کرد.



رئیس‌جمهوری عصر دیروز (شنبه ۴ تیر) در حکمی که بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی دولت قرار گرفت، محمد عباسی وزیر تعاون را با حفظ سمت به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.



قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان دی ماه سال گذشته در صحن مجلس تصویب شد و پس از آن به تأیید شورای نگهبان رسید، اما رئیس‌جمهوری از اجرای آن امتناع کرد و سرانجام با ۱۴۵ روز تأخیر حمیدسجادی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای اداره وزرات ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.



پس از این که مجلس به حمید سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد نداد، رئیس‌جمهوری به جای معرفی گزینه جدید به مجلس، وزیر تعاون را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کرد.

  • کد خبر : 52222
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار