خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/08 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری:

فراکسیون خط امام نگران اعلام نشدن شاخص‌های اقتصادی از سوی دولت است

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس با اشاره به جزئیات جلسه شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: فراکسیون نگران عدم اعلام شاخص‌های اقتصادی از سوی دولت است.


"داریوش قنبری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره جزئیات جلسه شورای مرکزی فراکسیون خط امام (ره) گفت: امروز بیشتر درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان و انتخابات هیئت رئیسه مجلس بحث و تبادل نظر شد.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار صبح امروز خود با نمایندگان بر حضور همه جناح‌ها در انتخابات مجلس نهم تاکید کردند، افزود: این مواضع از تمایل ایشان بر نقش آفرینی همه سلائق سیاسی در عرصه انتخابات حکایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید صحبت‌های رهبر انقلاب را نصب العین قرار دهند، افزود: افرادی تمامیت خواه درصدد بودند تا فضای سیاسی کشور را به سمت تک قطبی سوق دهند اما سخنان مقام معظم رهبری، اقدام آنها را با شکست مواجه کرد.

سخنگوی فراکسیون خط امام  در مورد موضع این فراکسیون راجع به انتخابات هیئت رئیسه مجلس، اظهار کرد: اعضا امیدوارند تا هیئت رئیسه در سال آخر مجلس کاستی‌های گذشته را جبران و از شان و جایگاه نهاد قانون گذاری دفاع کند.

وی با اعلام نگرانی فراکسیون خط امام از اعلام نشدن شاخص‌های اقتصادی از سوی دولت، ادامه داد: اهداف جهاد اقتصادی تنها با شفاف سازی و برنامه ریزی دقیق محقق می‌شوند.

جلسه شورای مرکزی فراکسیون خط امام (ره) مجلس یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 49215
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار