خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس:

فراکسیون خط امام فردا از غضنفری و قاسمی برنامه می‌گیرد

سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی نفت و صنعت، معدن و تجارت در این فراکسیون خبرداد.


"داریوش قنبری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی، گفت: فردا- یکشنبه ۹ مردادماه- "مهدی غضنفری" و "رستم قاسمی" وزیران معرفی شده برای وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نفت در جلسه فراکسیون حضور می‌یابند.



نماینده ایلام،‌ ایوان، مهران، شروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی زمان جلسه فراکسیون خط امام (ره) را ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر اعلام کرد و افزود: پس از پایان جلسه علنی مجلس،‌ بلافاصله فراکسیون میزبان دو وزیر پیشنهادی خواهد بود تا گزارش برنامه‌های آنها را بشنود.



قنبری همچنین درباره نحوه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی ورزش و امور جوانان و کار،‌ تعاون و تامین اجتماعی، گفت: هفته گذشته فراکسیون اقلیت مصوبه‌ای داشت مبنی بر آنکه دادن رأی اعتماد به وزیران معرفی شده به مجلس، مشروط به اخذ برنامه کاری از آنها است؛ ‌ البته فراکسیون تنها از افرادی برای طرح گزارش دعوت می‌کند که تجربه، سابقه و تخصص لازم را در آن حوزه کاری داشته باشند. 



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵ مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"،‌ "رستم قاسمی"،‌ "محمد عباسی" و "مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی،‌ نفت،‌ وزرش و امورجوانان و صنعت،‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴ وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه آینده -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55239
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار