خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/29 - 14:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محسنی بندپی با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون در اسفند:

فراکسیون تعاون، تأخیر دولت در ارائه لایحه تعاون را بررسی می‌کند

نایب رئیس فراکسیون تعاون مجلس، از احتمال تشکیل نشست فراکسیون تعاون در تاریخ سوم اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: این نشست حتما تا پیش از نیمه اسفند ماه برگزار می‌شود و اعضای فراکسیون در این نشست، تأخیر دولت در ارائه لایحه تعاون را بررسی می‌کنند.


"انوشیروان محسنی بندپی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که نشست فراکسیون تعاون تا قبل از دوازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود تصریح کرد: احتمال تشکیل نشست این فراکسیون در روزسوم اسفند ماه زیاد است.



نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، درباره دستورکار نشست آینده فراکسیون تعاون گفت: بررسی تأخیر دولت در ارائه لایحه تعاون و همچنین ارزیابی مواد موجود در این لایحه بر اساس اصل 44 قانون اساسی در دستور کار نشست آینده این فراکسیون است.



محسنی بندپی با یادآوری نشست های گذشته فراکسیون تعاون افزود: غنی شدن تعاونی ها بر اساس برنامه پنجم توسعه با توجه تاثیرگذاری زیاد وزارت تعاون در بخش های مختلف، در نشست های پیشین فراکسیون بررسی شده است.



نایب رئیس فراکسیون تعاون مجلس، از حضور کارشناسان اتاق تعاون، بانک توسعه تعاون و وزارت تعاون در نشست آینده فراکسیون تعاون خبرداد.

  • کد خبر : 38405
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار