خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 14:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
غضنفرآبادی:

فراکسیون انقلاب فردا صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی از بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در جلسه فردای - یکشنبه - این فراکسیون خبرداد.


"موسی غضنفرآبادی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره بررسی وضعیت 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس در فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: صلاحیت وزیران پیشنهادی فردا- یکشنبه ۹ مردادماه- در دستور کار جلسه هیئت رئیسه فراکسیون قرار دارد.



نماینده بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد 4 وزیر معرفی شده به مجلس مشکلی برای اخذ رأی اعتماد از فراکسیون انقلاب اسلامی نداشته باشند.



وی افزود: ممکن است بعداز آنکه هیئت رئیسه فراکسیون صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی را بررسی کرد روز سه شنبه-۱۱ مردادماه- مجمع عمومی نیز در این رابطه تشکیل جلسه دهد.



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵ مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"،‌ "رستم قاسمی"،‌ "محمد عباسی" و "مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی،‌ نفت،‌ وزرش و امورجوانان و صنعت،‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴ وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه آینده -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55235
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار