خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/17 - 09:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
غلامرضا کرمی:

فراکسیون اصولگرایان در اخذ تصمیم‌های مهم موفق عمل کرده است

**عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی، عملکرد این فراکسیون را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:در مجموع فراکسیون اصولگرایان در تصمیم‌گیری برای مسائل اساسی موفق عمل کرده است.

"غلامرضا کرمی" نماینده مردم کرمان در مجلس، درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: اعضای فراکسیون اصولگرایان بارها برای گرفتن تصمیم‌های مهم دور هم جمع شدند و تصمیم های تاثیرگذاری گرفته اند.

وی گفت:فعال شدن کمیته‌ها و کارگروه‌های فراکسیون اصولگرایان در فعالتر شدن و تاثیرگذاری فراکسیون تاثیرگذار است و امیدوارم در سال سوم فعالیت و مسئولیت کمیته ها جدی تر گرفته شوند.

کرمی با بیان اینکه فراکسیون نقاط قوت بسیار داشته است، تصریح کرد: حفظ جایگاه فراکسیون اصولگرایان در بین فراکسیون‌های دیگر مجلس از جمله نقاط قوت این فراکسیون به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت:عضویت اکثر نمایندگان مجلس در فراکسیون اصولگرایان عاملی است که این فراکسیون یکی از فعال ترین فراکسیون های مجلس شود و جایگاه مناسبی برای خود ایجاد کند.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه فراکسیون نقاط ضعفی هم داشته است، ادامه داد: با تمام عملکرد مثبتی که فراکسیون داشت اما نباید فراموش کرد که تمامی انتظارات از فراکسیون بر آورده نشد و کمیته‌ها و کارگروه‌هایی که زیر مجموعه فراکسیون بودند نقش پر رنگی نداشتند.

وی افزود: با وجود تاثیرگذاری فراکسیون در مجلس اما این فراکسیون توفیق مناسبی در بحث نظارت  نداشته است که آن هم به زیر مجوعه هایش بر می گردد و لازم است در دور بعدی اعضای شورای مرکزی روی این مسائل و کم کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بحث و گفت‌گو داشته باشند.

  • کد خبر : 28921
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار