خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 16:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد:

طرح تاسیس سازمان‌های مردم نهاد فردا در صحن مجلس بررسی می‌شود

رییس فراکسیون سازمانهای مردم نهاد مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح "ناظر بر فعالیت و تأسیس سازمان‌های مردم نهاد" در جلسه علنی فردا خبر داد.


"زهره الهیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، خاطرنشان کرد: طرح "ناظر بر فعالیت و تاسیس سازمان‌های مردم نهاد" از ابتدای مجلس هشتم ارائه شده  و برای بررسی این موضوع جلسات متعددی با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر با اشاره به حمایت 100 نفری نمایندگان از طرح تاسیس ناظر بر فعالیت و تاسیس سازمان‌های مردم نهاد، افزود: 100 نفر از نمایندگان از این طرح حمایت کرده‌اند و امید است این طرح به منظور حمایت از نیروهای مردمی در راستای تحقق اهداف انقلاب تصویب شود.



وی با اعلام  حمایت تمامی اعضای "فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد" از طرح مذکور، گفت: این طرح از حمایت، تمامی اعضای فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد و تعدادی از نهادهای غیردولتی برخوردار است. 



رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی، با توجه به مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران، تشکل‌ها غیر دولتی و سازمان‌های مردم نهاد از رشد چشم‌گیری برخوردار شدند.



 وی با اشاره به رشد فزاینده سازمان‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد: رشد سازمان‌های مردم نهاد نشان‌دهنده این موضوع است که انقلاب اسلامی شرایط لازم را برای ارتقاء فعالیت‌های مردمی مهیا کرده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح فعالیت‌های "سازمان‌های مردم نهاد"، گفت: انجام بخشی از روند جاری کشور برعهده سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد(NGO)  است، که با همکاری نهادها و دستگاه‌های مربوطه عملی می‌شوند.

  • کد خبر : 39456
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار