خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/15 - 15:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

رسایی:فراکسیون باید در مسیر اساسنامه حرکت کند

**نماینده تهران گفت: از این پس اگر فراکسیون بخواهد کاری انجام دهد باید در مسیر اساسنامه آن حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "حمید رسایی "در حاشیه جلسه‌علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که لاریجانی قول داده که رول فراکسیون اصول‌گرایان مجلس تغییر کند،‌اظهار داشت: در صورتی که روال تغییر کند، من در فراکسیون می‌مانم.

وی در خصوص علت عدم توفیق آقاتهرانی برای ریاست فراکسیون،‌تصریح کرد: نتیجه برد و باخت مهم نیست بلکه مسئله انجام تکلیف است.

نماینده تهران خاطر نشان کرد: مهم این است که فضای فراکسیون شکسته شد و البته فراکسیونی که برخی از اعضای آن در ستادهای انتخاباتی آقای موسوی عضو باشند جای سئوال دارد.

وی یادآورشد: در حال حاضر در شورای مرکزی فراکسیون کسانی حضور دارند که در انتخابات موضع‌گیری خلاف اساسنامه فراکسیون داشتند و وقتی می‌بینم اصلاح‌طلبان از ریاست مجدد لاریجانی خوشحال شدند من به موضوع شک می‌کنم.

وی گفت: وقتی آقای تابش به من می‌گوید بگذارید لاریجانی رییس شود و سخنگوی فراکسیون اقلیت از لاریجانی حمایت می‌کند معلوم است که جریان چیست.

رسایی افزود: حمایت و تعریف و تمجید این افراد نشانه این است که اساساً‌ فراکسیون اصول‌گرایان جای سئوال دارد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا حاضر هستید به خاطر عملکرد فراکسیون از عضویت در آن کناره‌گیری کنید، گفت: من عضو فراکسیون انقلاب اسلامی هستم که این فراکسیون اصول‌گرای را به معنای کامل اجرا می‌کند، تذکرات لازم را درموقع خود به دولت می‌دهد و به دنبال ساخت و پاخت نیست.

رسایی اظهار داشت: در حال حاضر فراکسیون کارکرد خود را از دست داده اما اگر آقای لاریجانی عیب‌هایی که به فراکسیون وارد است را برطرف کند در فراکسیون اصول‌گرایان می‌مانیم.

نماینده تهران گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه، فراکسیون اصول‌گرایان هیچ واکنشی نداشت و بیانیه‌ای که در این خصوص به نام فراکسیون اصول‌گرایان صادر شد توسط ما نوشته و برایش امضا جمع شد.

  • کد خبر : 11107
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار