خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/01 - 17:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری در تشریح جزئیات فراکسیون اقلیت مطرح کرد؛

رایزنی فراکسیون خط امام درباره انتخابات هیئت رئیسه با سایر فراکسیون‌ها

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز این فراکسیون، گفت: بحث و تبادل نظر در رابطه با انتخابات هیئت رئیسه مجلس مهمترین موضوع مورد بررسی این فراکسیون در جلسه امروز بود.


" داریوش قنبری در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، گفت: اعضای فراکسیون اقلیت مجلس در جلسه امروز- یکشنبه - در رابطه با انتخابات هیئت رئیسه مجلس در روز چهارشنبه به گفت وگو پرداخته و نحوه شرکت در این انتخابات را بررسی کردند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول افزود: در جلسه امروز، اعضای فراکسیون اقلیت دو معیار اصلی را برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس مورد تاکید قرار دادند که این دو معیارکارآمدی و استقلال در برابر دفاع از حرمت و شان مجلس و نمایندگان ملت است.



وی با اشاره به لزوم مشارکت فعالانه در انتخابات اعضای هیئت رئیسه مجلس، گفت: فراکسیون اقلیت مجلس برای حضور فعالانه در انتخابات هیئت رئیسه با فراکسیون‌های دیگر در مجلس رایزنی کرده تا افرادی فعال و معتقد و حساس به شان و جایگاه مجلس به هیئت رئیسه مجلس راه یابند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، خاطرنشان ساخت: نحوه عملکرد برخی از اعضای هیئت رئیسه مورد تایید اعضای این فراکسیون نیست و اعضا تلاش دارند با رایزنی با دیگر نمایندگان افراد شایسته‌تری در این دوره انتخابات هیئت رئیسه مجلس برگزیده شوند.



سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس، تاکید کرد: اعضای فراکسیون در نظر دارند با تلاش و رایزنی‌های به موقع و مناسب دو نفر از اعضای خود را به هیئت رئیسه فرستاده تا از این فراکسیون نیز فردی در هیئت رئیسه مجلس حضور داشته باشد.

  • کد خبر : 48301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار