خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/18 - 07:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
لاله افتخاری خبر داد

دیدار فراکسیون زنان با وزیر ارشاد

**نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: روز گذشته پس از جلسه هیات دولت با نمایندگان مردم تهران، اعضای فراکسیون زنان با وزیر اشاد جلسه تشکیل دادند.

"لاله افتخاری" نماینده تهران ،ری و شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه فراکسیون زنان با وزیر ارشاد تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد گزارشی از طرح ها و برنامه های وزارتخانه در خصوص طرح عفاف و حجاب و به ویژه لباس ارائه کرد.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اقداماتی در زمینه رسانه‌ها، مطبوعات، نمایشگاه لباس که هم راستا با 21 بند طرح عفاف و حجاب بود، انجام داده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسه بسیار خوب بود، گفت: اقداماتی که وزارت فرهنگ و ارشاد تا کنون انجام داده است بسیار خوب و تاثیرگذار بوده است و امیدوارم برنامه‌های در این زمینه ادامه داشته باشد.

افتخاری همچنین به جلسه نمایندگان تهران با هیات دولت اشاره کرد و گفت: رییس جمهور در این جلسه خطاب به وزرا گفت به ظاهر تهران نگاه نکنید، برخی مناطق پایتخت بسیار محروم است و نیاز به توجه و نگاه دولت و وزرا دارد.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد به محرومیت تهران از قدیم اشاره کرد، گفت: رییس جمهور همچنین تاکید کرد حواشی تهران به توجه بیشتری نیاز دارد به همین دلیل به وزرا توصیه می‌کنم هر چند وقت به مناطق و حواشی تهران سرکشی کنند.  

  • کد خبر : 27076
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار