خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/25 - 14:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در ادامه سفر به شهر قم صورت گرفت:

دیدار اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس با آیت‌الله جوادی آملی

جمعی از اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس در دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی گزارشی را درباره مهمترین مسائل کشور خصوصا مشکلات اقتصادی مردم، ظهور فرقه های انحرافی در باب مهدویت و ظهور امام زمان و همچنین تحولات اخیر منطقه خدمت ایشان ارائه دادند.


به گزارش خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) تعدادی از اعضای فراکسیون دانشگاهیان در ادامه سفر خود به شهر قم پس از دیدار با آیات عظام موسوی اردبیلی و صافی گلپایگانی برای دیدار با آیت الله جوادی آملی در دفتر ایشان حضور یافتند.



در این دیدار تعدادی از نمایندگان حاضر به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره مسائل جاری کشور پرداختند و همچنین گزارشی از مهمترین مسائل روز نیز خدمت آیت الله العظمی جوادی آملی  ارائه دادند.



مهمترین موارد مطرح شده از سوی نمایندگان موضوع مشکلات اقتصادی مردم، ظهور فرقه های انحرافی در باب مهدویت و ظهور امام زمان و همچنین تحولات اخیر منطقه مربوط می شد.



آیت الله جوادی آملی در این دیدار پس از بیان رهنمودهایی برای این نمایندگان در مورد برخی مسائل روز کشور از جمله واردات بی رویه، لزوم حمایت از تولید داخلی مسائل منطقه‌ای، سال جهاد اقتصادی، موضوع حقوق بشر، طرح موضوع مکتب ایرانی پرداختند.



متن تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

  • کد خبر : 43386
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار