خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/05 - 15:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو فراکسیون ورزش:

دولت تشکیل وزارت ورزش و جوانان را به تعویق نیندازد

نماینده مردم خمین با اشاره به اینکه قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان از سوی مجلس تصویب و تأیید شده است، گفت: ما منتظریم تا هرچه زودتر، دولت مقدمات تشکیل وزارت ورزش و جوانان را فراهم کند و دستورالعمل اجرایی تشکیل این وزارتخانه از سوی رییس جمهوری صادر شود.


"محمدحسین مقیمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: وظیفه دولت اجرای قانون است و قانون مصوب مجلس باید هرچه زودتر اجرا شود.



وی افزود: تشکیل یک وزارتخانه جدید، مقدماتی دارد و کار اجرایی سنگینی را می‌طلبد. ما معتقدیم دولت به دنبال تشکیل مقدمات وزارت ورزش و جوانان است و به محض اتمام کارهای اجرایی، لایحه آن را به مجلس تقدیم خواهد کرد.



نماینده مردم خمین، با اشاره به اینکه پیگیری‌های جسته ‌وگریخته‌ای از سوی مجلس صورت گرفته است، اظهار داشت: مجلس هنوز درباره تشکیل وزارت ورزش و جوانان، تذکر رسمی به دولت نداده است.



وی افزود: امیدواریم با همت دولت و اقدام هرچه سریع‌تر، وزارت ورزش و جوانان از با شروع سال آینده کار رسمی خود را آغاز کند و حوزه ورزش و جوانان را سامان بخشد.



مقیمی تصریح کرد: در قانون ضرب الاجلی برای ارائه اساسنامه وزارت ورزش و جوانان به مجلس، تعیین نشده است. اما دولت باید سریع‌تر در این راستا اقدام کند و اجرایی شدن این قانون را دوباره به تعویق نیندازد.



وی ادامه داد: هم اکنون همه کارکنان سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی، خود را معلق و بلاتکلیف می‌دانند و منتظر مسئولیت بعدی خود در وزارتخانه آینده هستند. این امر سبب می‌شود وظایف این دو نهاد به خوبی انجام نگیرد و مسائل این حوزه‌ها پا در هوا بماند.

  • کد خبر : 38904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار