خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/01/18 - 12:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

دعوت از نادران برای شرکت در جلسه فراکسیون خط امام (ره)

**فراکسیون خط امام (ره) از الیاس نادران برای حضور در جلسه هفته آینده این فراکسیون دعوت کرد.

 

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "مجید نصیرپور" عضو فراکسیون خط امام (ره) در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فراکسیون از "الیاس نادران" دعوت نموده است تا با حضور خود در جلسه فراکسیون در مورد اظهاراتش در خصوص پرونده فساد اقتصادی خیابان فاطمی توضیحاتی ارائه دهد.

نماینده سراب با اشاره به سخنان نادران در مورد فساد اقتصادی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و کمیته فساد در خیابان فاطمی تهران اظهار داشت: جایگاه معاون اول رئیس جمهور بسیار مهم و با اهمیت است و شخص معاون اول رئیس جمهور باید فردی پاکدست و سالم باشد.

عضو فراکسیون اقلیت در ادامه افزود: سلامت جایگاه معاون اولی برای دولت که شعار توسعه عدالت می دهد بسیار مهم است و امیدواریم که اظهارات نادران در خصوص رحیمی صحت نداشته باشد.

نصیرپور در ادامه اظهار داشت: پس از اظهارات روز گذشته آقای نادران در مورد رحیمی فراکسیون خط امام از نادران دعوت کرد تا در جلسه این فراکسیون که در هفته آینده شرکت نماید و در خصوص مستندات خود و همچنین صحت مطالب خود روشنگری نماید.

عضو فراکسیون اقلیت همچنین گفت: اگر نادران مستنداتی را ارائه کند و ما به این نتیجه برسیم که صحبت های ایشان صحت دارد فراکسیون اقلیت در این زمینه و هم چنین در خصوص موضع مجلس نسبت به نوع همکاری رحیمی در دولت موضع گیری خواهد کرد.

  • کد خبر : 14629
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار