خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
صالحی در پیامی:

خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند، گفت: تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پروین صالحی مبارکه، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگاران پیامی صادر کرد.



پیام به شرح زیر است:



رسالت رسانه فرصت ارزشمندی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه ایجاد می‌کند؛ خبرنگاران بار امانت و مسئولیت تعهد، جسارت، شجاعت در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت سلامت اطلاعات را بر دوش دارند.



تحلیل و تصویرگری صحیح از شرایط، مطالبه‌گری، دفاع از حق و حقیقت مهم‌ترین ماموریت اصحاب رسانه و خبرنگاران است، روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است، که به تاثیر و تجلیل این رسالت عظیم پرداخته شود.



17 مرداد یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.



تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.



با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، صاحبان قلم‌های آگاهی بخش و خبرنگاران، ضمن گرامیداشت شهید صارمی و شهدای خبرنگار که در سخت‌ترین شرایط جنگ و دفاع مقدس، بحران‌های طبیعی و به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا در تاریخ زرین جمهوری اسلامی می‌درخشد، برای همه فعالان حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه آرزوی سعادت و سربلندی دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 324511
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار