خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 14:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رفیعی در پیامی:

خبرنگاران لحظه‌ای از وظیفه ی خطیر خود برای آگاه سازی جامعه غفلت نمی‌کنند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: بدون شک در این عرصه ی دشوار شیوع ویروس کرونا و موج های سهمگین این ویروس منحوس، حضور موثر خبرنگاران در عرصه های مختلف نمادی از فداکاری و پهلوانی قشر فرهیخته ای است که تخصص را با تعهد آمیخته و لحظه‌ای از وظیفه ی خطیر خود برای آگاه سازی جامعه غفلت نمی‌کنند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛  سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفدهم مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسْم الله الرحمن الرحیم



هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی پاس می دارم و با یادآوری مجاهدت های خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس همچنین دوران دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، نقش آفرینی سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی را در دوران شیوع کرونا پاس می دارم و تلاش وافر و سعی باشکوه تک تک خبرنگاران درود می فرستم .



بدون شک در این عرصه ی دشوار شیوع ویروس کرونا و موج های سهمگین این ویروس منحوس، حضور موثر خبرنگاران در عرصه های مختلف نمادی از فداکاری و پهلوانی قشر فرهیخته ای است که تخصص را با تعهد آمیخته و لحظه ای از وظیفه ی خطیر خود برای آگاه سازی جامعه غفلت نمی کنند .



در این بین مراتب سپاس خود را از خبرنگاران حوزه ی محیط زیست که حفاظت از اقلیم این مرز و بوم را با دلسوزی و صداقت مورد توجه و تمرکز قرار داده اند،  اعلام می کنم و با یادآوری حادثه ی تلخی که سال جاری با برخی إهمال کاری ها در سفر به ارومیه منجر به آن حادثه ی تلخ شد و دو بانوی خبرنگار مظلومانه جان باختند؛ برای  زنده یاد "ریحانه یاسینی" و "مهشاد کریمی" آرزوی آمرزش و غفران الهی دارم و از خداوند متعالی پایداری سلامتی و استمرار در سربلندی جامعه خبری حوزه محیط زیست را طلب می‌کنم .



از تک تک خبرنگارانی که با جدیت  چالش های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را دنبال می‌کنند و با عزم و اراده قوی به دنبال حل آن با پیگیری از مسئولان مرتبط هستند، به نیکی نام می برم و همت والای آنها را ستایش می‌کنم .



خداوند یار و یاور خبرنگاران گرانقدر  باشد، ان شالله /



پایان پیام

  • کد خبر : 324567
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار