خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/15 - 14:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
اسماعیلی:

جلسه هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس فردا برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس از برگزاری نخستین جلسه سال جاری هیئت رییسه این فراکسیون در روز سه شنبه- فردا- خبر داد.


"ولی اسماعیلی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، گفت: هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان به منظور بررسی موضوعات مورد نظر این فراکسیون فردا جلسه‌ای را با حضور اعضا برگزار خواهد کرد.



نماینده مردم گرمی و دشت مغان، در تشریح فعالیت‎های فراکسیون متبوعش، گفت: بررسی زمان برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون و تعیین محورهای مورد توجه  این جلسه از جمله موضوعاتی هستند که توسط اعضای هیأت رییسه فراکسیون مورد بررسی قرار خواهند گرفت.



عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان، تصریح کرد: در جلسه فردا در خصوص، نحوه راه‌اندازی کمیته‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این فراکسیون و انتخاب اعضای آن، بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.



اسماعیلی در پایان از برنامه‌ریزی اعضای فراکسیون برای برگزاری جلسات زمانبدی شده با هیئت دولت خبر داد و گفت: با توجه به بحث بودجه این نیاز احساس می‌شود که اعضای فراکسیون دیدارهای مستمری با دولت داشته باشند، به همین منظور پیگیری زمانبدی برگزاری این جلسات، در دستور کار جلسه روز سه‌شنبه هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان قرار دارد.

  • کد خبر : 42047
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار