خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/06/03 - 14:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

جلسات مستمر نمایندگان و رییس جمهور برای بررسی کابینه

**عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان از ادامه برگزاری جلسات نمایندگان مجلس و رییس جمهور در خصوص وزرای پیشنهادی خبر داد.

به گزارش خبر نگار خانه ملت، "ولی اسماعیلی" در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در جمع خبر نگاران با اشاره به دیدار عصر روز گذشته‌ تعدادی از نمایندگان با "محمود احمدی‌نژاد" گفت: در این دیدار، کابینه‌ پیشنهادی را بدون ذکر مصادیق مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد فراکسیون‌های ذیل فراکسیون اصولگرایان مجلس همچون فراکسیون امتداد مهر، انقلاب اسلامی و سایر فراکسیون‌های مرتبط، ارزیابی نهایی‌شان درباره‌ وزرای پیشنهادی را طی چند روز آینده به شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان ارایه دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان ادامه  داد: مجمع عمومی نیز روز یکشنبه هفته آینده برگزار شده و سطح وزرای پیشنهادی در بین نمایندگان اصولگرا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:  دیانت، پاک‌دستی و التزام عملی به ولایت فقیه از مهم‌ترین اولویت‌های فراکسیون در ارزیابی وزرای پیشنهادی می‌باشد.

وی افزود: شاخص توانمندی و کارآمدی نیز مبتنی بر نظر کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نظر رییس‌جمهور انجام خواهد شد.

نماینده گرمی همچنین در خصوص  دیدار شب گذشته‌ 45 نفر از نمایندگان مجلس با احمدی‌نژاد گفت:‌ در این جلسه نیز ابهامات و سوالاتی درباره‌ توانایی‌های وزرای پیشنهادی با حضور زنان در کابینه مطرح شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان  با اشاره به استقبال نمایندگان از برگزاری چنین نشست‌هایی با احمدی‌نژاد، از قول رییس‌جمهور برای استمرار چنین نشست‌هایی تا روز قبل از رای‌گیری خبر داد. اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:‌ تعامل مثبت به وجود آمده بین نمایندگان و رییس‌جمهور قطعا در رای اعتماد به نمایندگان  تاثیر می‌گذاردکه البته ذکر این نکته نیز الزامی است که  در دیدارهایی که نمایندگان با رییس‌جمهور دارند خط‌کشی جناحی مطرح نیست.

اسماعیلی همچنین گفت: رییس‌جمهور در دیدارش با نمایندگان بر اخذ میثاق‌نامه‌ با وزرای کابینه‌ی دهم بر اساس التزام عملی آنان به ولی فقیه تاکید کرد که این موضوع موجب خوشحالی نمایندگان شد.

وی در پایان از جلسه تعدادی دیگر از نمایندگان با رییس جمهور در امشب خبر داد.

  • کد خبر : 10012
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار