خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/14 - 13:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محمدتقی رهبر تشریح کرد

جزییات دیدار هیات رئیسه مجمع روحانیون مجلس با هاشمی رفسنجانی

**رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس با اشاره به دیدار هیئت‌رئیسه این مجمع با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: حمایت از رهبری و منویات ایشان، تنش‌زدایی در جامعه و میدان ندادن به تحریک کنندگان از جمله محورهای این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان و رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس که در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس با خبرنگاران گفتگو می‌کرد گزارشی از دیدار دیروز اعضای این مجمع با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام ارائه کرد.

وی تصریح کرد: دیروز هیئت رئیسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس با هاشمی رفسنجانی در خصوص مسائل جاری کشور و تلاش جهت ایجاد تفاهم و رفع تنش‌ها پس از انتخابات تبادل نظر کردند.

وی با بیان اینکه وجود چنین جلسات و گفتگوهایی با شخصیت‌های کشور ضروری و سودمند است، خاطرنشان کرد: حمایت از رهبری و منویات ایشان، تنش‌زدایی در جامعه و نیز میدان ندادن به تحریک کنندگان و آنانی که به دنبال برهم زدن جامعه هستند از جمله محورهای این جلسه بود.

این گزارش می افزاید:در ابتدایی این دیدار حجج الاسلام رهبر، ابراهیمی، بنایی، تاج‌الدینی و سبحانی نیا هر یک به طور جداگانه با ارایه تحلیلی از وقایع قبل و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری دغدغه ها و نگرانی‌های خود و اعضای فراکسیون را از مسایل پیش آمده در شرایط کنونی بیان کردند و از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رفع این دغدغه‌ها و جلب بیشتر اعتماد مردم و تحقق وحدت و انسجام ملی، تقاضای مساعدت و ارائه راهکار کردند.

  • کد خبر : 11049
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار