خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/03 - 18:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
آلیا در گفت و گو با خانه ملت تشریح کرد:

جزئیات جلسه مشترک مشاوران وزرا با نمایندگان زن مجلس

**عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در جلسه مشترک مشاوران وزرا در امور زنان و خانواده با نمایندگان زن مجلس درخصوص منشور حقوق زنان و خانواده و راهکارهای اجرایی طرح توسعه عفاف و حجاب بحث شد.

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه مشاورین وزرا در امور زنان و خانواده و نماینده زن مجلس با دعوت مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جلسه مشترکی برگزار کردند، گفت: در این جلسه که در مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مشاوران وزرا در خصوص منشور حقوق زنان و خانواده و راهکارهای اجرایی طرح توسعه عفاف و حجاب نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه شیوه های ترویج فرهنگ عفاف در دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مشاور وزیر کشور و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گزارشی از عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی و کارهای مشترک بین این وزارتخانه و سایر وزارتخانه ها را شرح داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: همچنین در این جلسه رئیس مرکز امور زنان و خانواده و نمایندگان زن مجلس نیز وظایف این 2 نهاد را درخصوص مسائل مختلف و موضوع طرح عفاف و حجاب مطرح کردند.

آلیا افزود: در این جلسه قرار شد تا جلسات رایزنی و هم­اندیشی بین مجلس و ریاست جمهوری به منظور تحقق موثر مصوبات مجلس و دریافت پیشنهادات جهت قانونگذاری و نظارت همواره برگزار شود.

  • کد خبر : 17225
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار