خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/18 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سجادیان با اعلام حمایت مجلس از فناوری‌های پیشرفته؛

توسعه فناوری‌های پیشرفته نیازی اساسی برای کشور است

عضو فراکسیون فناوری‌های پیشرفته مجلس با بیان این که نشست اعضای این فراکسیون‌ بر اساس برنامه زمان‌بندی شده دقیق برگزار نمی‌شود و اگر موضوع خاصی در این زمینه به وجود آید، اعضا برای بررسی آن موضوع نشستی را برگزار می‌کنند، گفت: بحث فناوری جدید و یکی از نیازهای اساسی کشور به شمار می‌رود.


"محمدرضا سجادیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)  با بیان این که بحث فناوری جدید و فناوری اطلاعات (IT) یکی از نیازهای اساسی کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: اعضای فراکسیون فناوری‌های پیشرفته مجلس تا کنون با توجه به نیازهای این بخش 2 نشست برگزار کرده‌اند.



نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای فراکسیون فناوری‌های پیشرفته در سال گذشته و زمان تصویب قانون برنامه پنجم توسعه با برگزاری نشست‌هایی بخش‌های مربوط به فناوری‌های نوین در این قانون را بررسی کردند.









مجلش شورای اسلام با تشکیل فراکسیون فناوری‌های پیشرفته حمایت خود را از این بخش در کشور اعلام کرده است 

 


وی با بیان این که هم‌اکنون نیروهای متخصص فناوری‌های پیشرفته در داخل کشور وجود دارند، گفت: با توجه به این که برنامه اصلی ایران بر اساس سند افق چشم‌انداز 20 ساله، رسیدن به رتبه نخست کشور در منطقه تا سال 1404 است، مسئولان اجرایی باید با برنامه ریزی مناسب از نیروهای متخصص این بخش در راستای تحقق اهداف کلی نظام استفاده کنند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: مجلش شورای اسلامی با تشکیل فراکسیون فناوری‌های پیشرفته حمایت خود را از این بخش در کشور اعلام کرده است و اعضای این فراکسیون آماده هرگونه همکاری با مسئولان اجرایی برای توسعه فناوری‌های نوین هستند.



عضو فراکسیون فناوری‌های پیشرفته تصریح کرد: نشست اعضای این فراکسیون‌ بر اساس برنامه زمان‌بندی شده دقیق برگزار نمی‌شود و اگر موضوع خاصی در این زمینه به وجود آید اعضا برای بررسی آن موضوع نشستی را برگزار می‌کنند.

  • کد خبر : 56098
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار