خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/11 - 19:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری دستور کارهای نشست امروز فراکسیون اقلیت را تشریح کرد:

توجه به رهنمودهای رهبری برای برون‌رفت از شرایط کنونی

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با بیان این که اعضای این فراکسیون در نشست امروز خود نحوه رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند، گفت: اعضا در این نشست برای برون رفت از شرایط موجود خواستار توجه بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری، رعایت حرمت‌ها و خواسته‌های مردم شدند.


"داریوش قنبری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که در نشست امروز (یکشنبه -11 اردیبهشت) مجمع عمومی فراکسیون اقلیت مجلس، اعضا نحوه رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور و موضع این فراکسیون را درباره بودجه در دستور کار خود داشتند، تصریح کرد: اعضا در این نشست مداخله کشورهای غربی و برخورد دوگانه برخی قدرت‌های غربی در جنبش‌های منطقه را محکوم کردند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی درباره دستور کار نشست امروز مجمع عمومی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: اعضا در این نشست با توجه به شرایط فعلی کشور و برای برون رفت از شرایط موجود خواستار توجه بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری، رعایت حرمت‌ها و خواسته‌های مردم شدند.



وی با بیان این که نحوه بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور و موضع فراکسیون اقلیت درباره بودجه، در دستور کار نشست امروز مجمع عمومی فراکسیون اقلیت بود، اظهار کرد: نظر اعضا درباره این لایحه این بود که باید با احکامی که بر خلاف قانون کشور است و به نحوی نقض کننده قانون است، مخالفت صورت بگیرد.



قنبری ادامه داد: افزایش حقوق کارکنان دولت بر اساس نرخ تورم، کاهش کتبی پنهان لایحه بودجه، اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها و ملاحظه وضعیت معیشتی اقشار کم درآمد جامعه، از جمله دستورکارهای نشست امروز مجمع عمومی فراکسیون اقتلیت مجلس بود.



سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس تصریح کرد: اعضا در این نشست جنبش‌های اخیر در کشورهای منطقه را بررسی کردند و محقق شدن توجه به حقوق مردم و ممانعت از کشتار مردم این کشورها را خواستار شدند.

  • کد خبر : 45641
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار