خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/06/04 - 08:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

تشکیل کمیته ویژه فراکسیون اصولگرایان برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی

**عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان از تشکیل کمیته ویژه این فراکسیون برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و رایزنی‌ با دولت برای رفع ابهامات خبر داد.

"محمدکریم عابدی" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، اظهار داشت: در نشست عصر روز یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، مقرر شد کمیته ویژه‌ای متشکل از "غلامعلی حدادعادل"، "محمدرضا باهنر"، "اسدالله بادامچیان"، "حسین فدایی"، "روح الله حسینیان" و "مرتضی آقاتهرانی" به بررسی ویژه صلاحیت وزرای پیشنهادی و رایزنی‌ها جهت رفع ابهامات موجود بپردازد.

وی افزود: در این نشست که با حضور "علی لاریجانی"، "محمدرضا باهنر" و "سیدمحمدحسن ابوترابی فرد" برگزار شد، بحث‌هایی پیرامون چگونگی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت و مشکلات پیش رو مطرح گردید.

نماینده فردوس و طبس خاطرنشان کرد: نمایندگان از سه طریق انفرادی، کمیسیونی و فراکسیونی می‌توانند به بررسی صلاحیت وزرای پینشهادی بپردازند و به نتیجه برسند.

عابدی یادآور شد: قرار است کمیته ویژه فراکسیون اصولگرایان گزارش بررسی‌های خود را در نشست عصر روز یکشنبه هفته آینده به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کند، سپس در این جلسه در خصوص برگزاری نشست مجمع عمومی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان با دعوت از وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود و رای گیری نهایی در این جلسه صورت می‌گیرد.

  • کد خبر : 10040
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار