خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/22 - 17:05
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فراکسیون قرآن و عترت مجلس خواستار شد

تشکیل کمیته ویژه برای مقابله با اهانت به قران

**فراکسیون قرآن و عترت مجلس پیشنهاد کرد تا کمیته‌ای خاص جهت پیشگیری و مقابله با اهانت به قرآن کریم و چنین جریانات و حرکات ضدبشری تشکیل دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم تاکید کرد: دگر بار پرده نفاق از چهره زشت و کریه استکبار جهانی فرو افتاد و حقیقت نامیمون و ضد بشری آن آشکار گردید. آری مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و دموکراسی و داعیه داران کدخدایی دهکده جهانی همچون اصحاب اخدود سوزانیدن قرآن کریم این نسخه شفابخش الهی و گنجینه بی نظیر دفاع از حقوق بشر را مشاهده کردند و دم برنیاوردند و این وعده خداوندی است که بهره ظالمان از این مادیه الهی جز خسران نمی باشد که «وننزل من القرآن ماهوشفاء و رحمه للمومنین و لایزید الظالمین الاخسارا».

در ادامه ای بیانیه آمده است: این نخستین بار نیست که ساحت پاک قرآن کریم این موهبت الهی و موعود پیامبران و بر کتب آسمانی مورد اهانت قرار می گیرد که تاریخ گواه بر سرنیزه شدن، سوختن و تیرباران گشتن این کتاب مقدس از سوی شب گرایان حق ستیز بوده است.

در این بیانیه با اشاره به آیه «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین» تصریح شده است: هر بار دست مکر الهی از کمینگاه حقیقت بیرون آمده گریبان اهانت کنندگان را گرفته و به خاک سیاه هلاکت نشانیده است که «ان ریک لبالمرصاد» اما امروز سردمداران کفر و استکبار به ویژه دولت آمریکا بدانند که اگر از چنین اقدامات شوم دست برندارند و در پی عذرخواهی و جبران اشتباهات گذشته برنیایند باید منتظر تحقق وعده الهی باشند که «لئن لم ینته لنسفعاً بالناصیه».

در ادامه این بیانیه آمده است: آری با خفت و خواری به قهر و خشم میلیاردها مسلمان، مسیحی و پیروان دیگر الهی و حق جویان عالم گرفتار خواهند آمد و آنجاست که دفاع حامیان آنان سودی برایشان نخواهد داشت و آتش غضب الهی ریشه آنها را خواهد سوانید که «فلیدع نادیه سندع الزبانیه».

این بیانیه می افزاید: فراکسیون قرآن و عترت (ع) متشکل از رئیس و اکثریت نمایندگان مسلمان و غیرمسلمان مجلس شورای اسلامی) در این برهه حساس زمانی ضمن محکوم کردن این اقدام نامیمون و ضدبشری توجه همگان را به نکات ذیل معطوف می دارد:

1- از تمامی نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی و اعضای مسلمان و غیرمسلمان پارلمان های دنیا می خواهد:

اولاً از تمام ظرفیت و امکانات خود جهت محکوم کردن چنین اقداماتی استفاده نمایند.

ثانیاً پیشنهاد می گردد کمیته ای خاص جهت پیشگیری و مقابله با چنین جریانات و حرکات ضدبشری تشکیل دهند. ثالثاً هر روابط سیاسی، اقتصادی خود با کشورهای مجری و حامی چنین اقداماتی بازنگری کنند.

2- از سامان کنفرانس اسلامی و تمامی کشورهای عضو می خواهد تا با برگزاری اجلاس فوق العاده به اقدام جدی، سریع و برخورد قاطع با مجریان و حامیان اهانت به قرآن کریم بپردازد.

در پایان این بیانیه آمده است: در خاتمه فراکسیون ضمن دعوت از همگان به ویژه جامعه گرانقدر قرآنی اعم از قاریان، حافظان، مفسران، پژوهشگران، مترجمان، معلمان و تمامی عناصر فعال در عرصه قرآنی به حضور در تجمع اعتراض آمیز قرآنیان این اقدام و سکوت دولتمردان آمریکا را دلیل همراهی و ضعف مدعیان کدخدایی دهکده جهانی در برابر تعداد معدود ساختار شکن دانسته از آزادگان و حق جویان جهان بویژه پیروان ادیان الهی می خواهد تا به دعوت قرآن کریم «قل یا اهل الکتاب تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم» لبیک گفته از فرصت پدید آمده جهت همگرایی میان مسلمانان و دیگر توحیدیان در جهت دفاع از حقوق بشر و گسترش حق و عدالت و مقابله با نقشه های نخ نمای مدعیان دروغین دموکراسی استفاده کنند.

تری جونز یک کشیش آمریکایی معتقد است که حمله به برج های 2 قلو در آمریکا کار مسلمانان بوده و در همین راستا از مردم این کشور خواست به مناسبت سالگرد حمله به این برج ها قرآن ها را آتش بزنند که روز شنبه 20 شهریور مصادف با 11 سپتامبر برخی افراد دست به این حرکت موهن زدند.

  • کد خبر : 27301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار