خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/08 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
آلیا خبر داد

تشکیل کارگروه تدوین پیشنهادهای حمایت از معلولان در برنامه پنجم

**رئیس فراکسیون حمایت از معلولان ازتشکیل کارگروهی به منظور تدوین پیشنهادهای مربوط به معلولان برای لحاظ در برنامه پنجم توسعه خبر داد.

"فاطمه آلیا" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به نشست اخیر فراکسیون حمایت از معلولان اظهارداشت: با توجه به در دستور کار بودن برنامه پنجم توسعه، در این نشست  که با حضور اعضای فراکسیون و دبیران سازمان های مردم نهاد مربوط به معلولان و  جمعی از کارشناسان  دستگاههای اجرایی و همینطور رئیس جدید سازمان  بهزیستی برگزار شد، جایگاه معلولان و اجرای قوانین مربوطه در برنامه پنجم مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: متعاقب این نشست، کارگروهی با رویکرد شورای حقوقی با عضویت نمایندگانی از سازمانهای مردم نهاد مربوط به معلولین، کارشناسان مرکز پژوهشها و اداره قوانین مجلس  تشکیل گردید که طی هفته جاری و آینده با تدوین پیشنهادهای اخذ شده از حاضرین در جلسه فراکسیون، مجموعه ای از پیشنهادها  را برای لحاظ در برنامه پنجم توسعه آماده کنند.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: همچنین قرار است اسفندیاری رئیس سازمان بهزیستی جلساتی را  برای جمع اوری و تدوین پیشنهادها  برگزار کنند که در نهایت  مجموعه این پیشنهادها  به کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه ارائه خواهد شد.

  • کد خبر : 17581
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار