خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/18 - 12:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
دبیر فراکسیون غدیر خبر داد:

تشکیل جلسه فراکسیون غدیر به مناسبت میلاد امیرالمومنین

دبیر فراکسیون غدیر از تشکیل جلسه فراکسیون متبوع خود به مناسبت میلاد امیرالمومنین خبر داد و درباره زمان آن گفت: احتمال دارد این جلسه پیش از آغاز به کار رسمی مجلس در روز چهارشنبه هفته آینده برگزار شود.


"حسن ملک‌محمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشاره به فرا رسیدن ایام 13 رجب و میلاد حضرت علی (ع) گفت: از آنجا که در آستانه میلاد امیرالمومنین هستیم، جلسه فراکسیون غدیر با حضور کل اعضا و با دستور جلسه برنامه‌هایی که پیش از این اعلام شده و نیز به میمنت میلاد امیرالمومنین و 13 رجب برگزار می‌شود.



نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: زمان قطعی تشکیل جلسه به نظر آقای ابوترابی‌فرد رییس فراکسیون بستگی دارد و البته آقای لاریجانی هم‌اکنون در سفر هستند و احتمال دارد با نظر مساعد ایشان، فراکسیون روز چهارشنبه صبح قبل از برنامه علنی صحن، تشکیل جلسه دهد.



وی با بیان اینکه 265 نفر از نمایندگان عضو فراکسیون غدیر هستند،‌ اضافه کرد: اگر رییس مجلس موافقت کنند، جلسه فراکسیون غدیر را به صورت کوتاه و در حد یک ساعت، در صحن علنی برگزار می‌کنیم و ضمن محور بودن میلاد امیرالمومنین، برنامه‌های دیگر فراکسیون نیز که پیش از این اعلام شده، نظیر بحث تشکیل فراکسیون بین‌المللی غدیر طرح می‌شود و مورد تبادل نظر و پیگیری اعضا قرار خواهد گرفت.



دبیر فراکسیون غدیر از احتمال تشکیل جلسه مشترک فراکسیون حج و زیارت و غدیر خبر داد و اظهار کرد: 180 نماینده عضو فراکسیون حج و زیارت و265 نماینده عضو فراکسیون غدیر هستند، و حدود 99 درصد از آنها نیز در هر دو فراکسیون مشترک هستند؛ به همین دلیل و با توجه به میلاد علی ابن ابیطالب که از سویی آن را با فراکسیون غدیر مرتبط می‌کند و از جهت مولود کعبه بودن با فراکسیون حج و زیارت، احتمال دارد جلسه مشترک فراکسیون حج و زیارت و غدیر با هم برگزار شود.

  • کد خبر : 50335
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار