خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

ترکیب هیئت رئیسه مجلس از دیدگاه فراکسیون اصولگرایان برای سال چهارم

"علی لاریجانی" به عنوان رئیس، "سیدشهاب الدین صدر" و "محمدرضا باهنر" به عنوان نواب رئیس و "محمد آشوری تازیانی"، "محسن کوهکن‏ریزی" و "احمد ناطق نوری" به عنوان ناظران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.


"سید حسین نقوی حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، گفت: "علی لاریجانی" توانست با ۱۴۰رای از مجموع  ۱۸۸رای به عنوان رییس مجلس هشتم در فراکسیون اصولگرایان انتخاب شود.



نقوی تصریح کرد: "علی اصغر زارعی" نماینده تهران دیگر نامزد ریاست مجلس در مجمع عمومی  فراکسیون اصولگرایان بود که توانست 40 رای را کسب کند.



وی همچنین از انتخاب سید"شهاب الدین صدر" با ۱۲۱رای، "محمدرضا باهنر" با ۱۰۷رای و "محمد حسن ابوترابی فرد" با  ۹۰رای در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال چهارم انتخاب شدند.



نقوی حسینی همچنین تصریح کرد: "محمد آشوری تازیانی" با ۱۱۸رای، "محسن کوهکن‏ریزی" با ۸۶  رای و "احمد ناطق نوری"  با ۸۵رای به عنوان ناظران هیئت رییسه مجلس در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.



عضو فراکسیون اصولگرایان  همچنین از انتخاب " محمد دهقان" با ۹۱رأی، " محمد حسین فرهنگی" با ۸۵رای، "جهانبخش محبی نیا" با ۸۲رای، "سید جاسم ساعدی" با ۶۹" رای، امیدواررضایی میرقائد" ۶۷رای و"علیرضامنادی سفیدان" با ۶۷رای به عنوان دبیران هیئت رییسه مجلس در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان خبرداد.



نقوی تصریح کرد: "حسین سبحانی‌نیا"، "موسی قربانی" و " اسماعیل کوثری" نیز از جمله افرادی بودند که در انتخاب دبیران هیئت رییسه، نامزد شده بودند که نتوانستند رای کافی را در فراکسیون اصولگرایان بدست بیاورند.



انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

  • کد خبر : 48622
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار